Sunday, October 18, 2009

Shoppintips in October!

Är du redo får några heta shoppingtips i kyliga oktober?
Vad kan värma dig mer i höstmörkret än några riktigt fina
shoppingtips?


Are you ready for some hot shoppingtips in chilly october?
What could ever warm you more than soma real nice
shoppingtips?




Petra:
Mitt tips är dessa vaxkra körsbärsblommor från
Scraplagret. De skeppar över hela världen!

My tip is these wonderful cherryblossoms from



Marianne:
Vackra juveler gör mig varm o go inombords!
Jag har köpt mina på Korthobby. Här kan du få
många av dem till ett bra pris.

Beatiful jewelry makes me warm and cosy inside!
I have bought mine at
Korthobby. Here you can get
a lot of then for a nice price.




Jorunn:
Mitt första tips för månaden är Atjou glitter penna.
De här pennan är underbar för att få den där glittriga
touchen på dina kort. Den är lättare att kontrollera än
glitterlim. Jag har köpt min här.

The first of my tips for the month is a Atyou spica glitter pen.
This pen are wonderful to add the little glitter touch on
your cards. It is easier to control then glitter glue.
I bought mine
here.

Jorunn:
Den här stålställningen till mina copics sketchpennor och
äkta oroginal copics är mitt andra shoppingtips!
Nu har jag en kanonbra förvaring till mina copics rakt
framför mig på pysselbordet: Jag har köpt mitt här.

This wirestand for my copic sketchmarkers and real copic
orignal markers is my second shoppintips!
Now I have a great storage for my
copics right in front of me at my craftingtable!
I bought mine
here.


Charlotte:
Mitt tips är dessa kantstansar från EK success som kan
fällas ihop till viss del för smart förvaring!
My tip is these borderpunches from EK success that fold
together for easy storage!




Carola:
Jag bara älskar de här julpapprena från Graphiv 45.
De fyller mig med en varm känsla som får mig att må bra.
Du hittar dem i närmsta välsorterade scrapbookingbutik.

I just love these Christmaspapers from Graphic 45.
They fill me up with warm feelings that makes me feel good.
You can find them in your closest wellsorted craftingstore
.







De här pappersspetsarna är egentligen inte nya
men jag tycker de är värda att visas ändå!
Jag har köpt mina på Paparella.

These paperlaces are not really new but I think
they are worth showing anyway! I have bought
mine at Paparella.


I hope we have been able to keep you warm for a while now.
Have a nive sunday.// The hot chics at StampARTic!

1 comment:

Cina99 said...

och Korthobby har fått en ny kund... ;)